· Správa sociálních sítí
Toto velmi výdělečný byznys, který bych doporučil spíše mladší generaci, která má se sociálními sítěmi nějaké zkušenosti. Ze začátku si zakoupíte kurz nebo webinář, kde vás naučí základní marketingové strategie, práci s Facebook reklamou, kterou vám určitě doporučujeme, díky jeho nízkým cenám v poměru s počtem získaných zákazníků a dobrým zacílením na skupinu lidí. Zacílení na ideálního zákazníka je velmi důležitý bod. Pokud umíte se sociálními sítěmi, Facebook reklamou a znáte základní marketingové strategie jako například: zdarma, poslední kusy, časově omezená nabídka apod., stačí napsat firmám ve vašem okolí, jestli by neměly zájem o vaše služby.
Obvyklý výdělek je 20 000,- Kč měsíčně za jednu firmu, ale samozřejmě je možné spravovat více firem naráz, jelikož průměrně trvá správa u jedné z nich 2-3 hodiny denně. Zisky spravované firmy se obvykle zvýší o neuvěřitelných 40-50 %.
· Matched betting
Jde o styl takzvaného sázení na jistotu, kdy vsadíte u dvou sázkových kanceláří u jedné na výhru a u druhé na prohru. Pokud by se tedy hrál fotbalový zápas Barcelona vs Slavia, tak u jedné sázkové kanceláře vsadíte na výhru Barcelony a u druhé sázkové kanceláře na její prohru. Asi vás ale napadlo, co se stane, když žádná strana nevyhraje neboli zápas dopadne remízou?
Abyste vsadili správnou cenu, je nutné použít speciální kalkulačku, která se většinou nazývá ,,holandská“ a lze ji jednoduše najít na internetu. Ať tedy zápas dopadne jakkoliv, vy žádné peníze neztratíte ani nevyhrajete (pouze v řádech desítek korun). A jak tedy vyděláte? Tím, že sázkové kanceláře odměňují své zákazníky denními, týdenní, měsíčními a těmi nejvýdělečnějšími – vstupními bonusy, které se obvykle pohybují v řádech stovek až tisíců Kč. Ve Velké Británii se tímto způsobem živí několik desítek tisíc lidí.