Pokud jste se stali majiteli menší či větší firmy, téměř vždy vyděláváte peníze od vašich zákazníků z řad veřejnosti. Abyste tyto zákazníky nalákali na vaše služby či produkty, je třeba se na veřejnosti dobře propagovat, neboli mít dobře propracované PR, což si můžeme představit právě pod pojmem reklama. Znamená to, že vaše firma nebo organizace musí být dobře vidět.
V dnešní době je naprostým základem odvádět svoji práci dobře a poctivě, tak si zajistíte, že se k vám zákazníci budou vracet a posílat o vás kladné reference i dál. Ovšem jen tohle už dnes bohužel nestačí. Je třeba si vytvořit i poutavou reklamu v podobě označení firmy na všech věcech, které máte k dispozici, od propisek, které můžete rozdávat, přes potištění služebních aut, až po obrázkovou reklamu na internetu a sociálních sítích. Vlastní webové stránky s informacemi o vaší firmě dnes již také patří mezi naprostou nezbytnost, bez které se neobejdete. Při vytváření těchto stránek je poměrně zásadní, si je nechat vytvořit od opravdových profesionálů. Protože nic v dnešní době neodradí potenciálního zákazníka víc, než nepřehledné webovky, na kterých například není fotogalerie vašich služeb nebo produktů, které máte v nabídce. Také je důležité mít na internetu vyvěšený ceník vašich služeb, protože cena je pro zákazníka vždy směrodatná a pokud ji nenajde u vás, bude hledat jinou firmu, která provádí stejné služby a cenu má uvedenou.
Potenciální zákazníky velmi odrazuje, pokud cenu musí zjišťovat až psaním mailu vaší firmě.
Jestli ovšem chcete vaši propagaci posunout ještě na vyšší level, je dobré popřemýšlet o tom, zda si nenechat od kvalifikované firmy nechat sepsat informační článek o vaší firmě, které následně vyvěsí na nejrůznější informační portály na internetu. Žijeme totiž v multimediální době a zprávy dnes vyhledáváme především na internetu a nikoli v tištěných médiích.