Také byste rádi zlepšili vztahy mezi lidmi na vašem pracovišti a zároveň propagovali vaši činnost někde na veřejnosti? Můžete to udělat třeba propagačním textilem – tričky s potiskem.
Sportovní utkání – přátelství v rámci různých firem vznikají velmi často na poli vzájemných sportovních střetnutí. Jako namátkou bychom mohli vyzdvihnout pravidelně pořádaná fotbalová utkání týmů zaměstnanců leteckých společností a v době, kdy ještě podnik ČSA zaměstnával tisíce zaměstnanců, to bylo významným svátkem a událostí, která upevňovala mezilidské vztahy. Firemní trička s potiskem se při té příležitosti mohou vydávat jako vzpomínkový akt a jistě o ně bude zájem.
Jedeme na vodu – vyrazit na vodu s kolegy ze zaměstnání je úžasný počin, jak propagovat firemní výrobky nebo služby a zároveň přispívat k přátelství a lepším vztahům lidí, kteří se na pracovišti znají jen velmi povrchně. Víte, že firma, která pořádá podobné akce, vykazuje lepší výsledky ve své činnosti, než prostředí, kde jsou lidé pod tlakem a práci vykonávají pouze pro výdělek? A vodácké výpravy mají jednu zásadní výhodu – kolem vás se pohybuje mnoho lidí, zkuste třeba vyjet v červenci na Vltavu a budete se tu v kempech míjet se stovkami vodáků, kteří si vašeho potisku na firemním tričku pravděpodobně všimnou.
Jedeme na kola – podobných výsledků, jako na řekách, docílíte i podél řek, třeba na cyklostezkách. Firemní trička s potiskem mohou být koncipovaná jako cyklistické dresy, o to více to bude působivé. Cyklistů je u nás v létě plno a bylo by takřka nemožné, že by se vašich nápisů a loga nikdo nevšimnul. Velmi ovšem záleží na tom, jak svou propagaci pojmete, zda bude skutečně poutavá, zda zaujme, nebude vnucující a bude spíše inspirující. Inu, je to zcela ve vaší kompetenci a samotný návrh za vás nikdo nevymyslí. Budete v pozici malíře, před kterého postavili bílé plátno, paletu s barvami a těšili se, co z jeho mysli vzejde za nápady.